Opis operatora OASI
Opis
LOKALIZACJA - w Qawra, ok. 1,5 km od centrum turystycznego. Miasto Bugibba oddalone jest o około 1,5 km, St Paul's Bay około 2 km, Mellieha około 5 km.
W niewielkiej odległości od hotelu znajdują się restauracje i bary.
Z hotelu można dotrzeć do następujących atrakcji: National Aquarium (w odległości ok. 800 m), Wignacourt Tower (w odległości ok. 2 km), St Pauls Bay (w odległości ok. 1 km), Salini (w odległości ok. 600 m ) i Parku Ptasiego (w odległości ok. 500 m).
Ok. 20 m od hotelu znajduje się postój taksówek i przystanek autobusowy, wypożyczalnia samochodów oraz wypożyczalnia motocykli.
Lotnisko oddalone jest o ok. 18 km.
PLAŻA - ok. 750 m od hotelu, skałkowa, publiczna, parasole i leżaki płatne
HOTEL - 92 pokoje w 7-piętrowym budynku, salon tv, 2 windy, 24h recepcja, lobby, kantor, 3 restauracje, bar
Płatne: sejf w recepcji, pralnia, salon fryzjerski, sala konferencyjna, opieka medyczna, opiekunka do dzieckaWi-Fi w miejscach bezpłatne w recepcji
POKOJE - Typu Apartament - dla max. 3 osób
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja/grzanie, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV, wyposażony aneks kuchenny, bakon/tarasInne dostępne pokoje:
Typu Apartament z widokiem na morze dla max. 3 osób
Typu Apartament z 2 sypialniami dla max. 5 osób
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE - basen zewnętrzny ze słoną wodą i oddzielny basen dla dzieci (otwarty od kwietnia do października), bezpłatne parasole i leżaki przy basenie, siłownia, basen wewnętrzny (czynny październik-kwiecień)
Płatne: sporty wodne na plaży, zabiegi w centrum SPA, pole golfowe (ok. 16 km od hotelu)
Więcej informacji o hotelu:https://sunnycoast.com.mt/
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.