Opis operatora WEZX
KATEGORIA
5*
REGION
Pattaya
OPIS
Pięknie położony resort pośród bujnej roślinności tropikalnego ogrodu utrzymany jest w konwencji z filmu „Zaginiony Świat”. Położony tuż przy plaży gwarantuje wakacje pełne rajskich widoków
hotel
lokalizacja
4 km od centrum Pattaya, 1 km od Wong Amat Beach, 125 km od lotniska w Bangkoku. Hotel usytuowany na powierzchni: 67200 m2.
kategoria hotelu
5*
kategoria lokalna hotelu
5*
opis hotelu
Data otwarcia
2009 r. Odnowiony w 2013 r.
Na terenie hotelu: restauracje (5), bary (3), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (9), baseny odkryte (3), aquapark (12 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i dla dzieci, działa w godzinach 09:00-18:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
internet
- Wi-Fi w lobby płatne
- Wi-Fi w pokojach płatne
plaża
100 m od budynku głównego, wydzielona część plaży publicznej, piaszczysta, 100 m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.
pokoje
Zlokalizowane są w 2 budynkach:
- 1 budynek główny (liczba pięter: 19, liczba wind: 3)
- 1 aneks (liczba pięter: 18, liczba wind: 3)
Typy pokoi:
- pokoje deluxe ocean fancing dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje deluxe SPA ocean fancing dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, jacuzzi, WC), balkon
- pokoje rodzinne deluxe ocean fancing dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
- pokoje premium deluxe ocean fancing dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- suity grand mirage duplex dla max. 5 os.: dwupoziomowe, salon, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (platny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), taras
- pokoje facing club mirage dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- suity rodzinne club mirage residence dla max. 3 os.: salon, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC)
- suity club mirage dla max. 3 os.: salon, 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- suity club mirage the royal dla max. 5 os.: dwupoziomowe, salon, jadalnia, 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, basen, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, jacuzzi, WC), taras
Wyżywienie
- restauracja główna 2, restauracje a la carte (3), bary (3)
śniadanie
- śniadanie (06:00-09:30)
śniadanie i obiadokolacja
- śniadanie (06:00-09:30), obiadokolacja (18:30-21:00)
śniadanie, obiad i kolacja
- śniadanie (06:00-09:30), obiad (12:30-14:30), kolacja (18:30-21:00)
Restauracje a la carte
- płatne. Wymagana rezerwacja.
- Acqua - włoska
- Flames - meksykańska
- Ginger And Lime - orientalna
z myślą o dzieciach
- brodzik
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 3-9 lat,10-14 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
- opiekunka dla dzieci (płatna)
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
aktywnie i animacyjnie
w cenie
- korty do tenisa ziemnego (2)
- tenis stołowy
- siatkówka plażowa
- siłownia
- sauna
- jacuzzi
płatne
- oświetlenie kortów
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- centrum SPA
- masaż
dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)
- Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - PRZED I PO ZAKWATEROWANIU GOŚCIA
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)
- Jak będą serwowane posiłki? - SAMOOBSŁUGA LUB OBSŁUGA KELNERSKA NA ŻYCZENIE GOŚCIA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (24H)
- Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK (ZA OPŁATĄ)
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - TAK
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 14 gości na 300 m2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
- Czy na leżakach są materace? - NIE
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,INDYWIDUALNIE PAKOWANE)
- Czy leżaki są dezynfekowane? - NIE
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
- Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (09:00:00-18:00)
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy hamam/łaźnia turecka jest czynna? - NIE
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy siłownia jest czynna? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? tak
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? tak
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
-->
Uwaga!
Informujemy, że w Tajlandii większość hoteli wymaga depozytu na poczet potencjalnych wydatków, pobieranego przy zakwaterowaniu w gotówce lub kartą kredytową (w formie blokady środków). Szczegóły dotyczące wysokości depozytu oraz formy płatności dostępne są u Sprzedawcy.
Aktualizacja opisu
03.02.2023 16:03
usługi dostępne w hotelu
Niepełnosprawni
Aquapark
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
Serwis plażowy
Sale konferencyjne