Opis operatora OASI
OPIS OBIEKTU
Opis ogólny:
Hotel plażowy Magic World Serena Beach - Club by Jaz, cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, położony jest w pobliżu piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są bezpłatnie. Miasto Hurghada jest oddalone o około 20 km (Safaga około 40 km). Przystanek autobusowy (ok. 20 km) mobilność na wakacjach. Najbliższa stacja metra znajduje się około 20 km od hotelu. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 20 km szpital. Lotnisko (HRG) położone jest ok. 20 km od hotelu. Kolejne lotnisko (RMF) jest oddalone o ok. 205 km.
Wyposażenie :
Ten hotel oddaje do dyspozycji gości 633 pokoi. Obiekt posiada recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby, klimatyzację, minimarket oraz różne inne możliwości zakupowe. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajdują się 4 baseny ze słodką wodą z basenikiem dla dzieci.
Wyżywienie:
Śniadanie (serwowane w godzinach 07:00 - 10:00) w formie szwedzkiego stołu.
Sport/czas wolny:
W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego. Opieka nad dziećmi: program animacji.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku i po niemiecku.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY CELNE
UWAGA! od 01.04 władze Egiptu wprowadzają obowiązek dostarczania szczegółowych danych paszportowych (API) wszystkich pasażerów linii lotniczych przylatujących/wylatujących do/z Egiptu (niezależnie czy będzie to lot czarterowy czy rejsowy). Wymagane dane: pełne imię i nazwisko/płeć/narodowość/numer i seria dokumenty podróży/data urodzenia/data ważności dokumentu podróży.
Dla przylotów po 30.04.2021 od obywateli RP wymagana jest wiza. Kupuje się ją po przylocie, na lotnisku. Opłaty za wizę od 1 maja 2014 r. wynoszą ok. 25 USD (wiza jednokrotna). Wizy turystyczne wydawane są na okres 30 dni. Paszport ( z pustą stroną) musi posiadać co najmniej 6-miesięczną ważność po dacie zakończenia planowanej podróży. W razie uszkodzenia lub utraty paszportu należy zgłosić ten fakt na policję, zwrócić się do Wydziału Konsularnego Ambasady RP w Kairze o wydanie paszportu tymczasowego, a następnie wystąpić do tutejszego Urzędu MSW (Kair, przy Placu Tahrir) w celu uzyskania potwierdzenia wjazdu na teren Egiptu oraz wizę wyjazdową. Wiza taka jest ważna wówczas przez 7 dni i nie można bez niej wyjechać z Egiptu.Obywatele Białorusi wylatujący z Polski do Egiptu, zgodnie z informacja zawartą w systemie TIMATIC należącym do Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych (IATA), muszą posiadać aktualną wizę do Egiptu już podczas odprawy biletowo- bagażowej. Nie ma możliwości uzyskania wizy w Egipcie. Bez wymaganego zezwolenia pasażerowie nie zostaną wpuszczeni na pokład samolotu. Obywatele Białorusi aplikują o wizy wyłącznie w Ambasadzie.
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
BAGAŻ NIESTANDARDOWY
UWAGA! Przewóz sprzętu sportowego nie jest wliczany w bagaż główny, objęty Ofertą. Przewóz sprzętu sportowego to dodatkowy koszt, który Klienci opłacają na lotnisku.
RODZAJ OFERTY
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean, Smartwings) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie.
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji). Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
EasyJet - cena zawiera bagaż podręczny bezpłatnyEasyJet (45 x 36 x 20 cm). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg /os.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.
CORENDON - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23). Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 20 kg.SMART WINGS- cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg. UWAGA! bagaż można dobrać w momencie potwierdzania rezerwacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora dokupienie bagażu rejestrowanego nie jest możliwe. Mejsca są przydzielane bezpłatnie przy odprawie na lotnisku, nie ma możliwości wybrania/dokupienia miejsc obok siebie za pośrednictwem Organizatora.
Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 4 dni pracujące przed datą wylotu.
4. Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
ŚWIADCZENIA - OPIEKA REZYDENTA/BAGAŻ
Oferta zawiera opiekę rezydenta (HRG)/przedstawiciela kontrahenta (RMF/SSH)- transfer do hotelu i z hotelu odbywa się w asyście kierowcy. Na miejscu Klienci otrzymują namiary do polskojęzycznego rezydenta (HRG), z którym można się skontaktować telefonicznie i przez wybrane komunikatory internetowe. Godziny transferu powrotnego mogą być podane w formie wiadomości do recepcji hotelu na pokój lub przez komunikator internetowy.
Ważne! na miejscu opieka anglojęzycznego przestawiciela/rezydenta kontrahenta.
Oferta z przelotami liniami rejsowymi (Corendon, Easy Jet) w cenie podstawowej zawiera bagaż podręczny. Bagaż rejestrowany należy dokupić.
INFORMACJE DODATKOWE
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.