Opis operatora ONHO
KATEGORIA
**
REGION
Bułgaria/Słoneczny Brzeg
OPIS
Hotel położony w Primorsko, małym, unikalnym i malowniczym miasteczkiem, położonym na niewielkim cyplu. Miejscowosc położona jest w rejonie, gdzie znajdują się inne turystyczne miejscowości: Słonrczny Brzeg, Duni, Kiten, Sozopol, Nessebar, Burgas.Dwie duże plaże (Północna i Południowa) dominują nad tym urokiliwym miejscem, a lokalny Aquapark dostarcza wodnych atrakcji na wysokim poziomie.
POŁOŻENIE
Hotel położony przy głównej ulicy miejscowości Primorsko, w pobliżu przystanku autobusowego, ok 500 m. od Plaży Południowej i ok. 100 m. od Aquaparku; w pobliżu lokalnych atrakcji. Łatwo dostepny i rozpoznawalny.
PLAŻA
Plaża Południowa znajduje się ok. 500 m. od hotelu. Leżaki i parasole płatne (8 lewa za sztukę). Plaża Północna ok. 1 km. Plaża szeroka, piaszczysta.
HOTEL UDOGODNIENIA
Recepcja czynna 24 h., lobby, winda, lobby bar-kawiarnia, restauracja, Wi-Fi, sejf na recepcji.
Sport i rozrywka: basen zewnętrzny, Parasole i leżaki przy basenie, sala fitnes, sla rekreacyjna.
POKOJE
Pokój dwuosobowy z łazienką (wanna lub prysznic, ręczniki, podstawowe przybory łazienkowe, mini lodówka, szafa, balkon, TV, balkon/taras.
WYŻYWIENIE
Śniadania i kolacje w formie bufetu.
DODATKOWO PŁATNE
Atrakcje w okolicy:
Aquapark
Jeep safari w Górach strandja
Klub nurkowy "Poseidon"
narty wodne, windsurfing, wypożyczalnia rowerów
bary, kluby, restauracje.
DODATKOWE INFORMACJE
*Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz ich formy, a także funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej, w tym atrakcji, retauracji, barów, mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które Organizator nie będzie miał wpływu.
** Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.
*** Hotel zastrzega sobie prawo wymeldowania Klientów, którzy w sposób rażący naruszają zasady hotelu i ogólnie przyjęte dobre obyczaje.