Opis operatora OASI
Opis kontrahenta
Opis ogólny:
Hotel plażowy (w 2. linii) TMK Flora Park (przeznaczony dla osób dorosłych), cieszący się szczególną popularnością wśród nowożeńców, znajduje się około 400 m od prywatnej piaszczystej plaży. Na plaży leżaki do opalania i parasole słoneczne dostępne są bezpłatnie. Do turystycznego centrum jest ok. 1 km. Miasto TUNIS jest oddalone o około 70 km (SOUSSE około 100 km, Tunis około 25 km). Najbliższe sklepy znajdują się ok. 300 m od hotelu. Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 200 m. Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 300 km. Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantuje kino (ok. 1 km). Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: CARTHAGE LAND (ok. 300 m), TUNIS CATHAGE (ok. 70 km) oraz MEDINA (ok. 8 km). Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 200 m) zapewniają mobilność na wakacjach. Do bardziej odległych miejsc można dotrzeć z dworca kolejowego oddalonego o około 10 km. W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 6 km szpital. Lotnisko (TUN) położone jest ok. 70 km od hotelu. Kolejne lotnisko (NBE) jest oddalone o ok. 45 km.
Wyposażenie :
Ten 3-piętrowy hotel, częściowo odnowiony w 2020 roku, został zaprojektowany w stylu śródziemnomorskim i oddaje do dyspozycji gości 100 pokoi. Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), lobby z barem, windę, klimatyzację, sejf (za kaucją), sklep, parking (bezpłatny), system kontroli dostępu oraz kantor wymiany walut. W hotelu znajdują się dwie klimatyzowane restauracje. Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z dostępu do Internetu. Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 50 miejscami siedzącymi, a także dostępem do Internetu. Z myślą o gościach z niepełnosprawnościami obiekt ma do dyspozycji windę dostosowaną do transportu wózków i bezbarierowe wejścia. Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne. Obsługa pokojowa oraz usługa prania i prasowania są dostępne odpłatnie.
Basen:
Na terenie zewnętrznym hotelu znajduje się basen ze słodką wodą. W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie). Znajdujący się przy basenie bar umożliwia gościom relaks nad wodą przy drinku.
Wyżywienie:
Śniadanie w formie bufetu. Opcja częściowego wyżywienia obejmuje śniadanie i kolację. Częściowe wyżywienie Plus obejmuje napoje podczas posiłków (limitowane) w wybranych restauracjach lub barach. Pełne wyżywienie obejmuje śniadanie, obiad i kolację. Śniadanie, obiad i kolację tylko w wybranych restauracjach. Pełne wyżywienie Plus obejmuje śniadanie, obiad i kolację jak również napoje podczas posiłków (w limitowanej ilości). Śniadanie, obiad i kolację można zjeść tylko w wybranych restauracjach. All Inclusive: śniadanie, obiad i kolacja. Napój powitalny, jeden posiłek w restauracji á-la-carte oraz bezpłatny dostęp do Internetu.
Sport/czas wolny:
Aktywności sportowe i rekreacyjne: siłownia, bilard (za opłatą) i tenis (bezpłatnie, ok. 10 km od hotelu). W odległości ok. 6 km od hotelu znajduje się pole golfowe. Oferty wellness: strefa spa, saunę i masaże za opłatą. W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego. Na terenie obiektu dostępny jest pokój gier.
Informacje dodatkowe:
Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom. Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych. Personel hotelu mówi po angielsku, niemiecku, francusku, włosku i po arabsku. Dostępne opcje płatnicze: Visa oraz Eurocard/MasterCard.
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
CENA ZAWIERA / NIE ZAWIERA
Cena zawiera:
- obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opłaty lotniskowe i paliwoweKlienci przylatujący do Tunezji są pod opieką polskojęzycznego rezydenta.
UWAGA! Cena nie obejmuje obowiązkowego lokalnego podatku turystycznego.
Opłatę należy uregulować w hotelowej recepcji, przed zakwaterowaniem.
Wysokość podatku: hotele 2* - 4 TND za noc/os; hotele 3* - 8 TND za noc/os; hotele 4* i 5*- 12 TND za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12.
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Klimatyzacja włączana jest w wysokim sezonie (lipiec/sierpień). Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.